مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-16اجتماعي

تقویت بارش ها در گیلان از فردا / احتمال آبگرفتگی و سیلاب


مدیرکل هواشناسی گیلان، از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تقویت بارش ها خبر داد و تصریح کرد: از فردا با تقویت سامانه ناپایدار و شمالی شدن جریانات، - ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تقویت بارش ها خبر داد و تصریح کرد: از فردا با تقویت سامانه ناپایدار و شمالی شدن جریانات، بارندگی رگباری و شدید و وزش باد و رعد و برق و تگرگ تا چهارشنبه پیش بینی می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر عنوان و اظهار کرد: دمای هوای گیلان طی امروز بین 11 و 26 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده نفوذ تدریجی توده هوای کم و بیش ناپایدار به منطقه دانست و افزود: وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و افزایش ابر و رگبار و رعد و برق طی عصر و شب مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تقویت بارش ها خبر داد و تصریح کرد: از فردا با تقویت سامانه ناپایدار و شمالی شدن جریانات، افزایش ابر و مه آلود بودن هوا و کاهش نسبی دما و بارندگی رگباری و شدید و وزش باد و رعد و برق و تگرگ تا چهارشنبه پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بارش ها در گیلان از فردا / احتمال آبگرفتگی و سیلاب

تقویت بارش ها در گیلان از فردا / احتمال آبگرفتگی و سیلاب